Bicchieri di cartone chjaru
Fatte di cartone biancu micca trattatu, queste tazze sòmicca adattatu per i liquidi, in particulare e bevande calde. Si deformanu facilmente, perdenu è presentanu risichi igienici. Da riservà megliu per l'alimenti secchi.
• Bicchieri di carta rivestiti di cera
Queste tazze sò rivestite cù una fina strata di cera, chì offreimpermeabilizazione à cortu terminepersolu bevande freddeQuandu hè aduprata per bevande calde, a cera pòscioglie è liberà residui chimichiCerte cere à pocu costu cuntenenu ancuparaffina industriale nociva.
• Bicchieri di carta rivestiti di PE (polietilene)
Quessi sò itazze più aduprate per bevande caldeU stratu di PE offreeccellente resistenza à a temperatura, prevenzione di perdite è durabilità. Tuttavia, uU rivestimentu di plastica pò cumplicà u riciclaggiosalvu chì ùn sia raccoltu per mezu di flussi di rifiuti spezializati.
• Bicchieri di carta rivestiti di PLA (bioplastica)
Rivestitu cùl'acidu polilatticu (PLA)derivate da risorse rinnuvevuli cum'è l'amidu di mais, queste tazze sòcompostabile in impianti industrialiè largamente aduttatu da i caffè ecologichi. Tuttavia, ellirichiedenu cundizioni specifiche di compostaggioà degradà si è pò ancu affruntà limitazioni in certi sistemi di riciclaggio.
• Bicchieri di carta rivestiti di foglia d'aluminiu
Quessi offrenuisolamentu termicu superioreè sò spessu aduprati inaviazione o ristorazione di alta gammaMentre impediscenu e perdite in modu efficace è mantenenu u calore più longu,ùn sò micca riciclabili attraversu i flussi standard di rifiuti di cartaè pò esse caru.