Bicchieri di cartasò populari in i cuntenituri di caffè. Una tazza di carta hè una tazza usa e getta fatta di carta è spessu foderata o rivestita di plastica o cera per impedisce à u liquidu di scappà o di impregnà a carta. Pò esse fatta di carta riciclata è hè largamente aduprata in u mondu sanu.
I bicchieri di carta sò stati documentati in a Cina imperiale, induve a carta hè stata inventata da u II seculu a.C. Eranu custruiti in diverse dimensioni è culori, è eranu adurnati cù disinni decorativi. Durante i primi ghjorni di u XXu seculu, l'acqua potabile era diventata sempre più pupulare grazia à l'emergenza di u muvimentu di temperanza in i Stati Uniti. Promossa cum'è una alternativa sana à a biera o à l'alcol, l'acqua era dispunibule à i rubinetti di a scola, à e funtane è à i barili d'acqua nantu à i treni è i vagoni. Bicchieri cumunali o mestoli fatti di metallu, legnu o ceramica eranu aduprati per beie l'acqua. In risposta à e crescenti preoccupazioni per i bicchieri cumunali chì rapprisentavanu un periculu per a salute publica, un avvucatu di Boston chjamatu Lawrence Luellen hà artigianatu un bicchieru dispunibule in dui pezzi di carta in u 1907. In u 1917, u bicchieru publicu era sparitu da i vagoni ferroviarii, rimpiazzatu da bicchieri di carta ancu in e ghjurisdizioni induve i bicchieri publichi ùn eranu ancu stati pruibiti.
In l'anni 1980, e tendenze alimentari anu ghjucatu un rollu impurtante in a cuncepzione di bicchieri dispunibili. I caffè speciali cum'è cappuccini, latte è mocha sò diventati pupulari in u mondu sanu. In l'economie emergenti, l'aumentu di i livelli di redditu, i stili di vita frenetici è e lunghe ore di travagliu anu fattu chì i cunsumatori passinu da l'utensili micca dispunibili à i bicchieri di carta per risparmià tempu. Andate in ogni ufficiu, ristorante di fast food, grande avvenimentu spurtivu o festival musicale, è site sicuru di vede bicchieri di carta aduprati.