B. Requisiti per diversi materiali in certificazione di qualità alimentaria
I diversi materiali ditazze di cartarichiede una serie di teste è analisi in certificazione di qualità alimentaria. Questu pò assicurà a so sicurezza è a salute in cuntattu cù l'alimentariu. U prucessu di certificazione di qualità alimentaria pò assicurà chì i materiali utilizati in tazzi di carta sò sicuri è innocu, è rispondenu à i normi è i requisiti per u cuntattu cù l'alimentariu.
1. Prucessu di certificazione di qualità alimentaria per cartone
Cum'è unu di i materiali principali per i tazzi di carta, u cartone necessita una certificazione di qualità alimentaria per assicurà a so sicurezza. U prucessu di certificazione di qualità alimentaria per u cartone include tipicamente i seguenti passi:
a. Test di materia prima: Analisi di a cumpusizioni chimica di e materie prime di cartone. Questu assicura chì ùn ci sò micca sustanzi nocivi. Cum'è metalli pisanti, sustanzi tossichi, etc.
b. Test di rendiment fisicu: Eseguite teste di prestazione meccanica nantu à u cartone. Cum'è a forza di tensione, resistenza à l'acqua, etc. Questu assicura a stabilità è a sicurità di u cartone durante l'usu.
c. Test di migrazione: Pone u cartone in cuntattu cù l'alimentu simulatu. Monitorate se alcune sostanze migrate in l'alimentariu in un certu periodu di tempu per evaluà a sicurità di u materiale.
d. Test di prova di l'oliu: Eseguite un test di rivestimentu nantu à u cartone. Questu assicura chì a tazza di carta hà una bona resistenza à l'oliu.
e. Test microbiologicu: Eseguite teste microbiche nantu à u cartone. Questu pò assicurà chì ùn ci hè micca una contaminazione microbiana cum'è bacteria è muffa.
2. Prucessu di certificazione di qualità alimentaria per carta rivestita in PE
A carta rivestita in PE, cum'è un materiale di rivestimentu cumuni per i tazzi di carta, richiede ancu a certificazione di qualità alimentaria. U so prucessu di certificazione include i seguenti passi principali:
a. Test di cumpusizioni di materiale: Eseguite l'analisi di a cumpusizioni chimica nantu à i materiali di rivestimentu PE. Questu assicura chì ùn cuntene micca sustanzi nocivi.
b. Test di migrazione: Pone a carta rivestita di PE in cuntattu cù l'alimentu simulatu per un certu periodu di tempu. Questu hè per monitorà s'ellu ci sò sustanzi migrati in l'alimentariu.
c. Test di stabilità termica: Simulate a stabilità è a sicurità di i materiali di rivestimentu PE in cundizioni d'alta temperatura.
d. Test di cuntattu cù l'alimentariu: Cuntattate a carta rivestita in PE cù diversi tipi di cibo. Questu hè per valutà a so adattabilità è a sicurezza per diversi alimenti.
3. Prucessu di certificazione di qualità alimentaria per i materiali biodegradabili PLA
I materiali biodegradabili PLA sò unu di i materiali rapprisentanti amichevuli di l'ambiente. Hè ancu bisognu di certificazione di qualità alimentaria. U prucessu di certificazione include i seguenti passi principali:
a. Test di cumpusizioni di materiale: Eseguite analisi di cumpusizioni nantu à i materiali PLA. Questu pò assicurà chì e materie prime utilizzate rispondenu à i requisiti di qualità alimentaria è ùn cuntenenu micca sustanzi dannosi.
b. Test di rendiment di degradazione: Simulate l'ambiente naturale, pruvate a rata di degradazione di PLA in diverse cundizioni è a sicurità di i prudutti di degradazione.
c. Test di migrazione: Pone i materiali PLA in cuntattu cù l'alimentu simulatu per un certu periodu di tempu. Questu pò monitorà s'ellu ci sò sustanzi migrati in l'alimentariu.
d. Test microbiologicu: Eseguite teste microbiche nantu à i materiali PLA. Questu assicura chì hè liberu di contaminazione microbiana cum'è batteri è muffa.