V. Biodegradabilità riciclabile di tazzi di carta di ghiaccio
A carta di pasta di legnu pò esse riciclata è hà degradabilità. Stu migliurà assai a riciclabilità è biodegradabilità ditazze di gelato.
Dopu un longu periodu di sviluppu, una manera tipica di scumpressà i tazzi di carta di ghiaccio hè a siguenti. In 2 mesi, a lignina, l'hemicellulosa è a cellulosa cuminciaru à degrada è gradualmenti diventanu più chjucu. Da 45 à 90 ghjorni, a tazza si decompone guasi cumpletamente in particeddi chjuchi. Dopu à 90 ghjorni, tutti i sustanzi sò oxidati è trasfurmati in nutrienti di a terra è di a pianta.
Prima,i materiali principali per i tazzi di carta di ghiaccio sò polpa è film PE. I dui materiali ponu esse riciclati. A polpa pò esse riciclata in carta. Film PE pò esse trasfurmatu è fattu in altri prudutti di plastica. U riciclamentu è a riutilizazione di sti materiali ponu riduce u cunsumu di risorse, u cunsumu d'energia è a contaminazione ambientale.
Siconda,I tazzi di carta di gelato anu biodegradabilità. Pulp stessu hè una sustanza urganica chì hè facilmente decomposta da i microorganismi. È i filmi PE degradabili ponu ancu esse degradati da i microorganismi. Questu significa chì i tazzi di gelato ponu naturalmente degradate in acqua, diossidu di carbonu è materia urganica dopu un certu periodu di tempu. Dunque, in fondu ùn provoca micca a contaminazione di l'ambiente.
A biodegradazione riciclabile hè di grande significazione per a prutezzione di l'ambiente. Cù i prublemi ambientali glubale sempre più gravi, u sviluppu durevule hè diventatu un tema di preoccupazione cumuni per tutti i settori di a sucetà.
In u campu di l'imballaggi alimentari, i materiali riciclabili è biodegradabili sò a direzzione futura di sviluppu. Per quessa, a prumuzione di materiali di imballaggi alimentari riciclabili è biodegradabili hè di grande significatu per u sviluppu di l'industria è l'industria di prutezzione ambientale.