Mentre l'industria pivota, i materiali è i disinni innovatori sò in prima linea di stu cambiamentu di sustenibilità. I marchi in avanti sperimentanu solu suluzioni rivoluzionarie per creà a prossima generazione di tazzi di caffè da asportu.
Tazza di caffè stampata in 3D
Pigliate Verve Coffee Roasters, per esempiu. Si sò assuciati cù Gaeastar per lancià una tazza di caffè stampata in 3D fatta da sali, acqua è sabbia. Sti tazzi ponu esse riutilizati parechje volte è composti à a fine di u so ciclu di vita. Questa mistura di riutilizazione è eliminazione ecologica si allinea perfettamente cù l'aspettattivi di i cunsumatori muderni.
Tazze a farfalla pieghevoli
Un'altra innuvazione eccitante hè a tazza di caffè plegable, qualchì volta chjamata "tazza di farfalla". Stu disignu elimina a necessità di una tapa di plastica separata, chì offre una alternativa sustenibile chì hè faciule da fabricà, riciclà è trasportu. Alcune versioni di sta tazza pò ancu esse composta in casa, facendu una opzione attraente per l'imprese chì cercanu di minimizzà a so impronta ambientale senza gonfià i costi.
Tazze di rivestimentu à l'acqua senza plastica persunalizati
Un avanzu impurtante in l'imballaggi sustinibili hè utazze di rivestimentu à l'acqua senza plastica persunalizati. A cuntrariu di i rivestimenti plastichi tradiziunali, questi rivestimenti permettenu i tazzi di carta per esse cumplettamente riciclabili è compostabili. L'imprese cum'è noi stanu guidanu a strada in furnisce suluzioni cumpletamente persunalizabili chì aiutanu l'imprese à mantene a so marca mentre dà priorità à a sustenibilità.
In u 2020, Starbucks hà pruvatu tazzi di carta riciclabili è compostabili Bio-lined in alcune di e so località. A cumpagnia s'hè impegnata à riduce a so impronta di carbone, i rifiuti è l'usu di l'acqua da 50% da u 2030. In listessu modu, altre cumpagnie cum'è McDonald's s'impegnanu à scuntrà i scopi di imballaggi sustinibili, cù piani per assicurà chì u 100% di i so imballaggi alimentari è di bevande venenu da fonti rinnuvevuli, riciclati o certificati per u 2025 è riciclà u 100% di l'imballaggi alimentari di i clienti in i so ristoranti.